Izbornik Rezerviraj

Česta pitanja (FAQ)

1. Kada je vrijeme check-ina (prijave)?

Check-in je moguć od 14:00 sati. Raniji check-in ovisi o raspoloživosti smještajne jedinice, ukoliko objekt raspolaže spremljenim smještajnim jedinicama, rado će Vam omogućiti raniju prijavu. Radno vrijeme recepcije je od 0 do 24 sati.

2. Kada je vrijeme check-outa (odjave)?

Vrijeme check-out-a je do 10:00 ujutro. Kasniji check-out moguć je uz nadoplatu, ovisno o raspoloživosti smještajnog objekta i samo u prethodnom dogovoru s recepcijom.

3. Možemo li dobiti vaš cjenik?

Naše su cijene podložne promjenama ovisno o terminu boravka i raspoloživosti smještajnog objekta. Sve su cijene dostupne na web stranici ili upitom putem Rezervacijskog centra. Nažalost ne raspolažemo fiksnim godišnjim cjenicima, no garantiramo najnižu online cijenu.

4. Hoće li promjena termina moje rezervacije utjecati na cijenu?

Promjena termina rezervacije može utjecati na cijenu.

5. Ima li moje dijete pravo na besplatan boravak ili popust?

U hotelskom resortu Dražica popusti ili besplatni boravci za djecu ovise o vrsti smještajne jedinice:

  • Popusti za djecu na 3./4. ležaju u sobi s 2 odrasle osobe: 0 – 11,99 god. GRATIS
  • Popusti za djecu na 3./4. ležaju u Suitu ili Family sobi s 2 odrasle osobe:  0 – 11,99 god. GRATIS, 12 – 17,99 god.  -50%
  • Popust za dijete na osnovnom ležaju u sobi s 1 odraslom osobom: 0 – 11,99 god. - 20%

Hotel Marina nema mogućnosti postavljanja dodatnih ležajeva niti popusta za djecu.

6. Mogu li otkazati svoju rezervaciju bez troškova?

Rezervaciju možete otkazati sukladno uvjetima otkazivanja. Uvjeti otkazivanja i plaćanja sastavni su elementi potvrde rezervacije. Kod redovnih uvjeta rezervaciju možete besplatno otkazati do 3-7 dana prije dana dolaska i to do 14:00h (CET).

Uvjeti se mogu razlikovati ovisno o tipu ponude i cjenika pa molimo obratite pažnju na uvjete prilikom rezerviranja. Kod non-refundable rezervacija plaćanje se vrši u trenutku izvršenja rezervacije, a otkazi rezervacije ili promjena termina nisu mogući.

7. Mogu li rezervirati parkirno mjesto?

  • Dražica Hotel Resort. Parkirno mjesto može se rezervirati isključivo kod check-ina, ovisno o raspoloživosti mjesta. Cijena parkinga je uključena u cijenu smještaja.
  • Hotel Marina. Hotel se nalazi u pješačkoj zoni u kojoj je promet motornih vozila ograničen. Prilikom dolaska u grad Krk nazovite recepciju na 00385 51 221 128 te se raspitajte o mogućnosti prolaza do hotela kako biste prenijeli prtljagu. Na recepciji ćete preuzeti besplatnu parkirnu karticu za jedno od hotelskih ili javnih parkirnih mjesta u blizini hotela.

8. Mogu li rezervirati određenu smještajnu jedinicu (broj smještajne jedinice) u željenom smještajnom objektu?

Rezervacija određene smještajne jedinice (broj) nažalost nije moguća, no garantiramo da ćete dobiti istu kategoriju smještajne jedinice kakvu ste rezervirali. Sve želje vezane za smještajne jedinice rado ćemo zabilježiti i ostvariti ukoliko bude bilo moguće.

9. Kako mogu potvrditi svoju rezervaciju?

Rezervaciju je moguće potvrditi uz podatke o kreditnoj kartici ili uplatom akontacije kao jamstvima dolaska.

10. Koje kreditne kartice prihvaćate za potvrdu rezervacije?

Prilikom potvrde rezervacije prihvaćamo sljedeće kartice: Visa Classic, American Express i Mastercard. Ne prihvaćamo Visa Electron kartice i debitne kartice.

11. Koje su opcije plaćanja na recepciji i mogu li plaćati u ratama?

Plaćanje možete izvršiti u gotovini te svim kreditnim i debitnim karticama. Plaćanje u ratama nije moguće. Za više informacija molimo kontaktirajte Rezervacijski centar.

12. U kojoj se valuti vrši plaćanje?

Plaćanje se vrši na hotelskoj recepciji u hrvatskim kunama (HRK) ili EUR na temelju valutnog tečaja na dan plaćanja. Molimo, imajte na umu da se kod plaćanja kreditnom karticom iznos naplaćuje u hrvatskim kunama (HRK).

Vaša banka taj iznos potom pretvara u domaću valutu vašeg računa. Zbog valutnog tečaja vaše banke može biti naplaćen neznatno drukčiji (viši) ukupni iznos od onoga navedenog u hrvatskim kunama (HRK) na hotelskom računu.

13. Mogu li promijeniti valutu na recepciji hotela?

Hoteli Marina i Dražica nude uslugu mjenjačnice, uz primjenu minimalne provizije. U hotelskim mjenjačnicama možete promijeniti isključivo strani novac u domaću valutu.

14. Imaju li vaši apartmani kuhinju?

Hotelski apartmani nemaju kuhinju.

15. Jesu li kućni ljubimci dopušteni u vašim objektima?

Kućni ljubimci nisu dopušteni.

Marina Hotel & Restaurant

Pozivni centar / Recepcija

+385 51 221 128

[email protected]

Pošalji upit

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti. Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.
Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.
Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića. U slučaju da ne želite da naša stranica učitava kolačiće odaberite ˝Odbijam kolačiće˝, no želimo Vas obavijestiti da će u tom slučaju naša stranica raditi otežano te Vam se možda neće učitati svi željeni sadržaji.

Sendgrid  - Google maps - Facebook like - Sojern

 

Google tag manager - Google analytics